paypal

faq

PRODUKTER
Hvilken farve har glasset? Er kanterne slebet?

Til fremstilling af vores produkter blev der anvendt et traditionelt glas med sølv farve, der ikke er tonet. Spejle og borde med dybdeeffekt (3D) blev udført af venetiansk glas. Glassets kanter er slebet.

Er belysningen god nok til at lægge makeup?

Belysningen har en dekorativ funktion. Lysstrøm på vores LED-spejle udgør 1020 lumen pr. meter, dog er lysstyrken højest i spejlets sider. Derfor vil ansigtet ikke være fuldstændigt belyst og det kan være lidt svært at lægge fuld makeup.

 
Oświetlenie
 

For at købe et spejl med belysning, der egner sig fint til at lægge makeup anbefaler vi, at du gør dig bekendt med vores tilbud på spejle med rammer. I tilfælde af denne type spejle er lyset fokuseret forpå produktet, hvilket gør det nemmere at lægge præcis makeup: https://artforma-spejle.dk/led-spejle/11,spejl-led15

Hvad er de maksimale og minimale størrelser af et spejl, der kan bestilles?

Det mindste spejl, der kan bestilles, er et 40 cm bredt og 40 cm højt spejl. Den største mulige spejlbredde udgør derimod 200 cm, og spejlhøjde 100 cm.

Er det muligt at bestille et spejl på specialmål?

Vi fremstiller LED-spejle på specialmål, dog skal spejlets størrelse ligge indenfor størrelser anført i svaret på spørgsmålet ovenfor. Er du interesseret i at aflægge ordre er du velkommen til at kontakte os pr. mail.

I tilfælde af spejle med ramme er alle tilgængelige størrelser anført i tilbuddet.

På billederne vises et vandret spejl. Er det muligt at få lavet et lodret spejl?

Ja, selvfølgelig kan vi lave et lodret spejl. Brug vores konfigureringsværktøj, og hvis ikke du finder den størrelse, du søger efter, kontakt os gerne pr. mail.

Ved begrebet bredde forstås den vandrette produktlængde, og ved begrebet højde dets længde i det lodrette plan.

Ønsker du at bestille et lodret spejl skal bredden være mindre end højden. Ønsker du derimod et vandret spejl skal bredden være større end højden. Se på nedenstående eksempler.

Er det muligt at producere et skab på specialmål?

Vores tilbud omfatter skabe i to størrelser: 100 x 72 x 17 cm og 66 x 72 x 17 cm. Det er desværre ikke muligt at købe skabe i andre størrelser.

Hvad er forskellen på modeller L01 og L49?

Der er forskel når det gælder mønstertykkelsen - i tilfælde af modellen L01 er mønsteret omkring spejlet 3 cm tykt, og i tilfælde af modellen L49 er det 2 cm tykt.

Porównanie luseter
Hvilken spænding skal der være i den kontakt, som spejlet bliver koblet til?

Bagved spejlet er der en ledning, der skal tilsluttes spænding på 230 V vha. tilslutningsblokke. Afhængigt af det valgte tilbehør skal der være en eller to særskilte forsyningskilder til rådighed.

Hvordan forløber montage? Skal jeg købe et ekstra monteringssæt?

Spejle og skabe monteres vha. skruedybler. Alle delene, der er nødvendige for at montere produktet, medfølger i sættet. En detaljeret monteringsvejledning for hvert produkt kan findes på adressen: www.artforma.eu/ manual, hvor vi nøjagtigt beskriver, hvordan det valgte produkt monteres på en sikkerhedsmæssigt forsvarlig vis.

TILBEHØR
Det givne tilbehørsprodukt er ikke tilgængeligt i den produktkonfiguration, jeg har valgt. Hvorfor kan jeg ikke tilføje alt tilbehør til spejlet?

Vises der en af følgende meddelelser efter, at du har klikket på det ønskede tilbehør: "tilbehøret er indbyrdes uforeneligt” eller “spejlstørrelsen er for lille" - vil det sige, at vi ikke kan montere det valgte tilbehør på den givne produktstørrelse eller at det valgte tilbehør har samme funktioner, f.eks. både stationen og uret viser oplysninger om den aktuelle klokkeslæt.

Kan jeg vælge placering af de enkelte tilbehørsprodukter?

Alt tilbehør monterer vi på forudbestemte steder:

  1. Berøringskontakt - ved den nederste kant, i midten af spejlet
  2. Sensorkontakt - ved den højre kant, i bunden af spejlet
  3. Station 1/2/3, ur - til højre, på den nederste del af spejlglasset
  4. LCD-panel – i midten, ved den nederste spejlkant
  5. Højtalere - monteret i den øverste del, bagved spejlet - kan ikke ses under brug
  6. Varmemåtte - monteret i midten, bagved spejlet - opvarmer den centrale del af spejlet
  7. Kosmetisk spejl – til højre, i midten af spejlets højde.
Hvad der er forskel på stationer s1, s2 og s3? Hvor finder jeg en detaljeret beskrivelse af tilbehør?

For at læse en detaljeret beskrivelse af ovennævnte stationer åbn “tilbehør”.

Stacje
Hvordan henter stationen oplysninger om den aktuelle dato og klokkeslæt?

Med henblik på en præcis tidssynkronisering anvendes der et DCF radiosignal, der er tilgængeligt i hele Europa.

Hvor mange højtalere er der monteret i spejlet og i skabet? Hvad er lydstyrken på højtalerne?

På et produkt monterer vi 2 højtalere. Lydstyrken er 3 W.

Hvordan aktiveres varmemåtten?

Varmemåtten opvarmer spejlfladen altid, når produktet er tilsluttet strømforsyning. Den er ikke forsynet med en særskilt afbryder og den er ikke kompatibel med belysningen.

włącznik maty grzewczej
Hvor mange Watt forbruger varmemåtten pr. time?

En måtte, der måler 40 x 30 cm forbruger ikke særlig meget strøm - 0,02 W pr. time.

Hvorfor kan jeg ikke vælge en ekstra afbryder, hvis jeg vælger Dual Color belysning?

Med Dual belysning medfølger der en fjernbetjening, der kan bruges til at styre belysningen. I så fald er der ikke behov for en ekstra afbryder på spejlet.

Kan der monteres ekstra tilbehør på et 3D spejl?

Af tekniske årsager monterer vi ikke noget tilbehør på spejle med dybdeeffekt. Dog muliggør den medfølgende fjernbetjening styring af spejlbelysningen.

BETALINGER
Er prisen anført på butikkens hjemmeside den endelige pris? Kan jeg regne med en ekstra rabat?

Rabatter ydes på ordrer på over 5 produkter.

Kan jeg betale for min ordre ved levering?

Vi sender desværre ikke forsendelser pr. efterkrav.

Kan jeg betale med kort? Hvordan betaler jeg via paypal?

Du kan betale med kort kun, hvis du vælger Pay-Pal.

Rodzaje płatności

Kræver ikke registrering.

Rodzaje płatności
Betalingen blev ikke gennemført, hvad skal jeg gøre?

Kontakt os og fortæl os, hvad problemet går ud på. Så giver vi dig nogle praktiske råd til, hvordan du kan gennemføre transaktionen.

Er det muligt at ændre den valgte betalingsform?

Ønsker du at betale for de bestilte varer på en anden måde skal du annullere ordren eller kontakte os pr. mail. Så må du gerne placere din ordre igen og vælge den ønskede betalingsform.

FORSENDELSE OG LEVERING
Hvornår bliver min ordre gennemført? Hvorfor kan det ikke blive gennemført hurtigere?

Leveringstid for ordren fremgår af tilbuddet og ordreopsummeringen. Produkter, vi tilbyder, er ikke varer, vi har stående på lager – vi forbereder hvert enkelt produkt individuelt. Idet vi er producent og fremstiller vores varer efter de konkrete ordrer kan vores kunder til gengæld indføre mange modifikationer på de valgte produkter.

Hvad er forsendelsesomkostninger?

Forsendelsen er gratis uanset ordreværdien.

Er det muligt at levere ordren til udlandet?

Selvfølgelig, dog beder vi dig kontakte os på forhånd med henblik på at få detaljerne på plads.

Hvordan er forsendelserne sikret?

Alle vores forsendelser sikres forsvarligt, så de ikke tager skade under transport. Spejlfladen er beskyttet med beskyttelsesfolie, så den ikke bliver ridset. Spejlhjørner er beskyttet vha. specialdesignede hjørnebeskyttere af kautsjuk, der dæmper stød. Varen, som er klargjort på den måde, pakker vi i en karton, der er velegnet til transport af glasvarer.

Er det muligt at levere forsendelsen til et pakkeudleveringssted?

Pga. store dimensioner af vores varer er det ikke muligt at levere pakken til et pakkeudleveringssted.Pga. store dimensioner af vores varer er det ikke muligt at levere pakken til et pakkeudleveringssted.

Jeg har bestilt to produkter, men jeg har fået kun én pakke. Hvor er resten?

Alle vores produkter sender vi i særskilte pakker. Har du bestilt to produkter bliver de leveret som to særskilte pakker.

Hvorfor var der ikke købsbilag i pakken?

For at skåne miljøet gør vi alt hvad vi kan for at undgå at producere unødigt affaldspapir. Fakturaen sendes til den e-mailadresse, som der blev oplyst ved aflæggelse af ordren på tidspunktet for forsendelse af pakken.

Hvor kan jeg finde monterings- og betjeningsvejledning?

Monterings- og betjeningsvejledning findes på www.artforma.eu/manual

REKLAMATIONER
Er de udbudte produkter omfattet af garanti? Hvad er garantiperioden?

Ja, vi yder 2 års garanti på alle vores produkter.

Jeg er ikke helt tilfreds med den bestilte vare - hvad kan jeg gøre?

Du har 14 dages fortrydelsesret. Fristen regnes fra tidspunktet for levering af pakken. Ønsker du at gøre brug af fortrydelsesretten vær venlig at kontakte os så vi kan aftale nærmere omkring returnering af varen og pengene. Vi vil være meget taknemmelige, hvis du kunne oplyse den helt konkrete årsag til returnering af varen.

Den ankomne vare er skadet - hvad kan jeg gøre?

Bemærker du, at emballagen er defekt (f.eks. gennemvædet emballage, defekte hjørner eller punkteret karton) bed kuréren om at udfærdige en skadeprotokol. Er produktet defekt tag venligst et billede af emballagen (fragtbrevnummeret skal kunne ses på billedet) samt et billede af forsendelsens indhold og send billederne til os.

Jeg har indgivet en reklamation - hvornår får jeg et svar?

Vores Kundeservicecenter kontakter dig senest den efterfølgende hverdag.

Fandt du ikke noget svar på dit spørgsmål?
Skriv til os eller ring
+48 68 422 73 65 | biuro@artforma.eu